Taste Uppsala

"Snöfinga hängde sig för kärlekens skull". Ja det var en kväll 2006 tror jag. Jag hade just färgat håret. Vi tittade på Håkans första dvd i ciccis källare. Julia visade oss vad hon lärt sig om massage. En kväll grillade vi mashmallows i kaminen och kokade choklad på den. eller var det den kvällen? världens bästa barnvakter.
Zoo-apan och den skumma dumma nallen. De bästa.

Ellen påstår att plöja barnmedicinboken på 24 h är som att lösa rubiks kub på en minut. Jag tror jag är beredd att hålla med. imorgon fortsätter tentaplugget igen. (måste ju göra klart det så jag kan träffa Ida nästa vecka. det är min morot denna vecka:)
tenta 2 på 3 veckor. suck. men jag kan glädjas åt att vi fått instuderingsfrågor så jag bara slipper läsa och nöta. och dessutom klarade jag förra tentan. på gränsen, mer än nånsin, men jag klarade den!

i helgen flyttar vi skimra. troligen närmre så småningom. nån som har en bra stallplats kan ju hojta till!

på tv är det svensk maffia. jag blir rädd bara jag hör att det finns såna ungdomar i sverige idag. knappt man vågar gå ut ju, om man ska tänka på allt.

istället för att tänka så ska jag äta aladin-hjärtan och bläddra i min födelsedagspresent från syster, "
Taste Uppsala" trevlig helg och kväll och allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback