Trött huvud och lycklig själ :)

Till er som frågde: Japp, vi har först psyk sen barn/kvinnovård och sen öppenvård, så man är ca 3 veckor på varje ställe. Och till Ida, tack, blev glad över det du sa tidigare om mig och barnsjuksköterskor. sånt värmer söt<3

sitter och lyssnar på söndermarken med winnerbäck och är klar med plugget. har jag bestämt mig för. nu går tentan som den går. eller tentorna! alla 3. jag rör bara till det nu om jag kollar mer på det. usch! håller tummarna imorgon!

efter tentan blir det semla-fika med ellen. på kvällen ska jag till sthlm och träffa madde och fika ige. shit, har saknat henne! men jag tror att allt kommer vara som vanligt ändå.
blev ingen heldag med cicci för hon hade så mycket att plugga. min cecilia kanske lördag istället! man kan hoppas :).

igår kväll var det quiz på smålands, sjukt svårt. men riktigt kul hade vi! ellen och robin. vilka människor:). blev ingen dans på norrlands, det såg dött ut. men vi kör repris nästa vecka;).

blink kommer till europa på turné. om någon är sugen så hör av er!

nu vill hundarna ut och jag är hungrig. huvudet är trött. jag ska inte tänka mer på barn och kvinnor och astma och menscyklar och vätskeförluster. nu är det kväller!


It's times like these you learn to live again
It's times like these you give and give again
It's times like these you learn to love again
It's times like these time and time again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback