Beach 2011

Har startat! Två veckor har jag på mig... Sen är det egypten som gäller!

snabb update om dagen:

*körde fast på vår parkering. X antal gånger. Bra skottat.

*Såg detta i stallet "inne: täcke med hals. Ute -10: innetäcke + utetäcke med hals. ute -20: två innetäcken + utetäcke med hals" stackars frusna häst... (ironi!!!) var tvungen att snabbt smsa cicci då jag var tvungen att berätta för henne. det är så vi gör hon och jag:).

*Fick ett oväntat namnsdagsgrattis.

*såg hockey örebro-mora. eller snarare smsade mig igenom de tre perioderna. missade alla mål men vet att det slutade 0-5.

*Bokat tenta-date på söndag, bebis-fika med Linda på onsdag och ska åka till mina bästa vänner imorgon.

Nu ska jag se ett avsnitt Greys inna jag ska sova:) Natti!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, gud vad underbart! Jag vill också åka utomlands och sola och bada!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback