Egypten 2011! :)

I skrivande stund ringer sebbe: "Hej. du har redan listat ut allt va?" jag "neeej vaddå?" han "fan. nu förstörde jag ju min överraskning". smart kille. han skulle överraska mig imorgon när jag firar min födelsedag, han och niklas skulle dyka upp, de hade till och med fiskat fram willes nr och ringt honom. han trodde jag visste allt redan. men han erbjöd sig i alla fall att köpa en grön eller vit hammarbytröja till mig. erhm, nej tack. men kul att dom kommer!! :D

nu, egypten, på uppdrag av cicci, vi tar det i lite bilder och lite text:



så alltså: Vi har åkt Seascope där vi tittade på koraller och fiskar. Vi har gått i den gamla delen av staden i ElDahar, vi har vart i Luxor och sett tempel som gamla faraoer byggt för upp till 3000 år sen och kollat på Tut Ankh Amons mumie och grav + några andra gamla faraoers gravar, vart på Hard Rock Café där de firade pappa med tårta och sång, blivit firade vid poolen av personalen med blommor och sång samt på hotellets restaurang med tårta och sång, vart i ett bedhuinläger där vi red kamel, åsna och tittade på hur de bor och åt BBQ, vi har snorklat och vi har solat och badat. Haft en helt sjukt underbar vecka, rätt fullspäckat men ändå skönt. Varmt!

Kommer upp fler bilder på facebook så småningom, ni får hålla er till tåls. och de som är intresserade kan jag berätta mer för, är trött på att skriva nu, då jag suttit hela dagen och löst 2-åriga Mohammeds problem som är sjuk, stackaren... ;) ingen mjukstart här inte efter semestern! Eller det kanske kallas mjukstart med semester en vecka in i terminen. who knows?

Imorgon kör vi på födelsedagsfest! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir avundsjuk, det set skönt ut :)

jag ska fira dig en annan gång, när du inte vet. ;)

å, du! Tur att det löste sig för Mohammed.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback