Amarillo

Jag syftar inte på min favoritfärg på spanska när jag skriver rubriken. Fast jag är rätt hundra på att ingen trodde att jag skulle skriva om gult.

utan såhär va. Eric Amarillo. Är jag den ENDA i världen som missat (nej inte om sanningen ska fram. alltså låten. fats det förstod ni ju. förvirrande titel). att han är FYRTIO bast!?
När han klev in på allsång på skansen (Kanske jag som är 40? :P ) trodde jag att jag skulle få se en blond kille, rufsigt hår. lite påminnande om erik saade. tror ni jag höll på att trilla ur soffan eller? jag tyckte genast lite mindre om låten. om jag nu kan kalla det att jag tyckt om den nån gång. han är ju typ gubbe. nej jag vill inte ligga med honom... även om jag inte ville det innan heller men.

det var bara det jag ville fråga världen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG VET. och det var så skämmigt att han skrek ut till publiken ( som bestod av massa tonårstjejer som oskyldigt skulle lyssna på veronica maggio) "vill ni det?". EH NEJ VEM VILL LIGGA MED HONOM

Postat av: Niina

Jag vet!! För övrigt är alla personerna i videon läskiga! Jag ryser så fort jag hör låten. Jag har aldrig tyckt om den eftersom jag såg musikvideon första gången jag hörde låten. Usch!

2011-07-21 @ 19:25:57
URL: http://falhagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback