D-I-L-E-M-M-A-!

Har nu gått två dagar på avdelning 95A, barnonkologen. Verkar toppen! Jag och robin diskuterade det idag att vi har så höga krav på personalen efter våra toppen personalgrupper på psykiatrin, men förutom den delen verkar det mycket bra. och min handledare, robins kompis, är superbra:).
Alla säger genast "nej usch vad sorgligt" men stämningen är allt annat än sorglig där uppe och jag trivs. Jag tror fortfarande att jag nån gång i framtiden kommer jobba med det här:).

Pratade även med chefen på avd 110 idag, hon hade fått svar på brottsregistret och jag är prickfri (se på fasen;) ). Så nu väntar hon på svar om de får anställa fler timmisar.. Hålla tummarna!

Nu till dilemmat. Vi har två lägenheter + den vi har nu. alltså tre. Vi har ju fått erbjudande om en i Kåbo, dyr och liten, men ack så fräsch! Nära skolan och nära sjukhuset dessutom. Brevid stadsskogen. inflytt i maj. Bättre än så blir det inte.

Den andra fick vi idag. Väktargatan 64. Dvs ca 1,5 km från stan, 4,5 (uppför!) till skola och sjukhus. Billigare. Större. Inflytt 1a maj.

Och så den vi har idag. Med världens bästa uteplats. dock har vi intresserade som vill ta över den så snart vi flyttar ut. så inga dubbelhyror här inte. önskar bara vi kunde ta med uteplatsen. :)

Ja, så så är läget. Vi vet inte alls hur vi ska göra. HJÄLP.


Kommentarer
Postat av: Ida

Äsch det spelar ingen roll. Jag kan komma och hälsa på på båda ställena :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback