första veckan på rättspsyk!

Idag känns det som om jag är den enda glada människan på jorden. alltså allvarligt, först sura miner av en på praktiken (fick dock veta att hon är sån sen men ändå) och sen en typ utskällning av busschauffören för att jag inte visste vart jag ville typ. (ungefär såhär: jag frågar vart hon åker, för mig okänd buss, hon tycker jag ist ska säga vart jag vill. jag säger att jag bara vill ner på stan, spelar ingen roll vart. hon snäser att bussen åker som alla andra bussar där utifrån. jag säger att jag inte vet hur dom går för jag åker inte därifrån. då måste hon bara återigen få säga att jag ska säga vart jag ska för hon inte kan förklara allt.) nej men förlåt mig då!! ÅH.

tur kvinnan på UL-center var trevlig, även om hon inte kunde hjälpa mig just nu:).

praktiken är intressant, rättspsyk för er som missat det. sekretessen är hård så jag vill inte säga för mycket. men det är väldigt väldigt spännande och roligt och brotten varierar stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback