impulsköp:)

Dilemmat verkar ha löst sig. hyresvärden för lilla lägenheten frågade "måste ni ta med hundarna när ni flyttar?" -nej givetvis inte, dom kan bo kvar här... hm.. "kan dina barn flytta ut om vi flyttar in eller!?" ja ja, som det ser ut blir det iaf väktargatan! ska bestämma oss på måndag!

robin har varit här och spelat spel med mig och wille, mycket trevlig kväll. :)

ja just det, jag impulsköpte en ny mobil tidigare idag. en HTC desire Z. Verkar riktigt bra än så länge:). Jag tror killen som sålde den raggade på mig, (haha nejdå:)) hur som helst fick jag försäkringen betald för första året!Men man får bara akta sig vad man skriver om sina nya grejjer på fb:


ja. hrm. god natt:)
imorgon väntar Håkan med Ida och Sara, underbart! sen en heldag med Cicci <3

Kommentarer
Postat av: Skum

hälsa Håkan :) <3 jag längtar tills på söndag!

Postat av: Ida Jansson

SKA NI FLYTTA? det här vill jag höra om.

2011-03-26 @ 06:25:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Niina

Jag tror ni kommer trivas på Väktargatan om ni väljer den! Det är ett trevlig område. Sen skulle jag vilja be er att inte flytta dagen efter Valborg om ni räknar med bärhjälp:). Juuso instämmer i det. Gjorde ni inte det förra året också??

2011-03-27 @ 16:38:14
URL: http://falhagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback