Massage:)

Idag har varit en överlag väldigt bra dag. Den började med jobb 7-14 vilket var fruktansvärt segt! Jag känner mig lite hängig och det blev väl inte bättre av att det knappt hände nånting på hela dagen. Dessutom insåg jag hur negativ stämningen är på avdelningen. Ge mig sommarjobb i uppsala tack! Jag trivs ju absolut, men det är stor skillnad på personalgruppens engagemang och motivation!

Efter jobbet blev det drive in på Max, måste hylla deras potatisgratäng! jag äter sällan där (eller nån annan snabbmatskedja) men den är god. tummen upp för den! Vidare efter det mot BMC där Per, en av willes faddrar skulle ge mig helkroppsmassage i en timme! Han har gått en kurs i massage och behöver nu få ihop ett antal praktiska timmar, vilket han gör mot en billig peng. Helt perfekt! Det var lätt det bästa jag gjort på länge! :)

När jag kommit i kläderna igen, vilket var segt för jag somnade nästan, tog vi oss bort till Artillerigatan för att kolla på lägenheten. Det enda som saknas nu är tillstånd att få ha hund i huset.. Vi håller alla tummar för att det ska gå igenom!

Nu är det dags för en kopp te (vill inte bli sjuk!) och lite godis, om jag håller mig vaken till 21 blir det Bröllopsfotografen. Ja, vaken ja. igår somnade jag strax efter 21, smsade halvsovandes med cicci, tills jag nån gång runt halv elva (?) hade missat hennes sista sms för jag sov så djupt. Det är tröttsamt med praktik som sagt! :)
Och om jag blir sjuk är det kanske på tiden, eller åtminstone min tur. Jag har inte ens varit förkyld vad jag minns på hela långa vintern. det är flyt det:)

Ha en trevlig söndagskväll allesammans! <3

Kommentarer
Postat av: Niina

Orkade du kolla på Bröllopsfotografen? Och var den bra isf? Själv valde jag Pretty Woman istället eftersom jag inte har sett den på en evighet. Fast jag somnade strax innan elva och missade slutet :(.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback