Nippertippan.

Jag fick precis nippran när jag gick in på spotify och började rensa bland alla mina spellistor. Tre stycken hela listor rök innan jag tog mig i kragen och började sortera om istället för att kasta. Annars har jag ju snart ingen musik kvar:).

Istället borde jag ta tag i dammsugande, disk och torka golv. Inte lika kul som musik men kanske mer nödvändigt med tanke på hur det ser ut!! Är själv hela helgen i och för sig men ändå!
Jag är ju en såndär person som i det närmsta får panik när det är stökigt runt om kring mig! :) eller iaf smutsigt. och det är det nu!

Få tokryck på garderoben istället? Ja, kanske det. Bara att när jag väl börjar sorteras inget ut medan när jag tänker på det finns det massor jag inte använder. Hm. Kanske dags för ett nytt försök:)

Nu ska jag ta tag i det här! Och kanske plugga lite till. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback