Underbara vårväder:)

Idag har varit en bra dag- igen! Jag har haft bara bra dagar i flera veckor. Minns inte senast jag var arg! Underbart!

Jag började med en promenad med Malte. Sedan en promenad till i solen ner på stan. Mötte upp Johanna för en efterlängtad lunch. Inte lunchen alltså, utan Johanna:). Mycket trevligt, var på tok för länge sen!

Efter det vandrade jag vidare i solen till sjukhuset. Här väntade 5 timmars plugg, fast man kanske inte ska kalla det för det för mig och ellen. Vi gjorde ju klart igår så vi satt där och störde nog mest. Vi lyssnade på bag in box och pratade gamla sommarminnen, kollade på stampa med leroy och pratade mer gamla minnen, kollade på "September" när hon var med i Nyhetsmorgon Lördag hos han Jesper, lyssnade på musik på spotify, ritade upp en tidsaxel på tavlan över alla olika tidsepoker vi kunde komma på, körde hänga gubbe osv osv. Vad vi lärde oss om psykiatrisk omvårdnad? Inget vi inte redan kan;) (där var det där med negationer, eller vad det hette, igen!)

Imorgon åker Wille till mora. jag ska rida. kanske tvätta. bara kanske för jag råkade boka in en rid-date med nettan just under tvättiden.. på fredag ska jag få guldstjärna på muntliga tentan (eller...) och sen shoppa på gränby. smink och linne står på inköpslistan!
på lördag väntar mer shopping och fika med madde. jag undrar när jag ska äta hemma nästa gång...

för att inte gå alla händelser i förväg ska jag se på efterlyst nu! och hålla tummarna för lägenheten och sommarjobbet. jag VILL! :)

hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag! Det var mycket trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback