Vår-sol:)

Alltså att man gillar sin praktikplats är bra. Jag och Klara trivs så bra att vi kör även på måndag. Jag menar, de skulle säkert låta oss stanna hemma, vi har inte haft så mycket krav (speciellt inte om tid) dessa veckor.

Idag blev det 7-14, skulle gått efter lunch men vi blev kvar i ett så intressant samtal:). sen en tur med Skimra och hon som äger stallet vi står i just nu, blev faktiskt mycket trevligare än förväntat! härligt för-vår-väder i solen :)

Att man blir så glad av solen. 
-Vilken är din favoritfärg då?
Jag- Gul!
Det är lite svårt att förklara när man är 22 år. Om man ens har favoriter? För jag klär mig inte i gult så ofta. Fast skorna vi just stod och tittade på när samtalet (som var längre än så!) ägde rum, var gula. Gult är fint:). som solen!

Dagens låt är "dunkla rum" med winnerbäck. vad vore en morgon på bussen utan musik? har jag förresten berättat att Bambam tuggat sönder mina telefonhörlurar? Nu när jag har det, är följdfrågan: Är det skäl till att köpa ny telefon? :)

Nu ska jag välja på om jag ska kila ner till Henke och Maria där wille är eller om jag ska vara hemma med hundarna. Det mina vänner, kallas frihet!

Jag skulle gärna hjälpa dig upp
och kunna lysa upp den väg du springer
Om jag kunde vagga dig varm och lugn
Jag hör nog samma röst
och bor i samma land
med samma klockor som ringer
Du går inte ensam genom dunkla rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback