Att springa utan Mp3 men med hund...

Att springa 40 minuter är inte så jobbigt. men att släpa hem en hund på 40 kg sista kvarten är desto tyngre :).

Nu har jag iaf (kanske) återupptagit löpträningen som jag skulle för typ 8 veckor sen. Kan behövas om jag inte får mer jobb i sommar, för då kommer jag ha galet mycket fritid.
Efter det blev det power-walk med Malte och imorse körde jag min abs-app som jag faktiskt hållt på med några månader. Beach 2011 kanske kommer bli bra ändå. Fastän den började med ett träningsuppehåll på 4 månader sen hårdkörningen innan Egypten. ;)

För att kompensera träningen bör tilläggas att jag legat i soffan hela dagen och kollat på gamla Håkan-spelningar på dvd. det är kärlek det <3

Nu blir det smoothie och ett avsnitt Greys! Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback