Forever Young!

Satt och kollade på Ölands-bilder på mig och Cicci och vi kom fram till att hon och jag ska skaffa en lägenhet i gbg när vi pluggat klart där vi kan tapetsera våra väggar med bilderna. För att få fram alla dessa underbara bilder gick jag på "foton på dig" på facebook. först följer här mina favoriter. sen? ja. sen spårar det, för jag hittade brysselbilder från johans och oskars album och jag tror inte jag skrattat
så på länge som åt vissa av bilderna faktiskt. eventuellt ´på betnér igår. fast det var ju inte åt bilder. det var ju skämt. ja ja, här kommer dom iaf:



Två bubblare pga att det var otroligt bra dagar:

 

och till sist. det urspårade!

 



Takluckan på limon:)




till det lite fall out boy, jimmy eat world och motion city soundtrack i högtalarna, för gamla tiders skull! :)

inte en helt fel söndag!


Kommentarer
Postat av: cv services

As I see you have so many friends and you are really happy together!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback