Ladies Night 2011!

Igår var det dags för vad som snart är en tradition, Ladies Night, 2011, I globen!
Det hela började med mingel, i Ladies Lounge. Här kom Anders Timell fram till oss och sa "passa på o få håret fixat tjejer!" (wella var där). när jag frågade om han tyckte att det behövdes tittade han på mig och sa "neej. inte alls! du är jättesöt som du är!" hahah :P
sen träffade vi honom en halvtimme senare och 800 personer senare, och han kommer fram och säger "nej men tjenare igen tjejer". så nu är vi nya polare:



I år hade vi köpt middagsbiljetter också och maten var supergod! Mycket trevlig underhållning under middagen och efter ett toabesök, när vi träffade bästa cicci också, var det dags för showen. Anders, som var konfrencier (?) kommer in och säger att "jag har ett meddelande från brolle till er alla". sen dyker brolle upp på storbildsskärmen och säger.... att han inte kan delta för att han är på sjukhuset och ska bli pappa. jag och ida trodde inte att det var sant. ladies night utan snyggaste killen. det funkar ju inte! men när han ändå inte dök upp och martin stenmarck en stund senare säger att han fått sms av brolle, att han blivit pappa till en liten tjej, ja då var det bara att inse att han skulle inte dyka upp! jag och ida hade kunnat börja gråta :(
cicci kände nog lika. en bit av våra hjärtan dog. <3

showen blev grym ändå, men jag måste säga att brolle saknades, istället hade man satt in erik saade. alltså förlåt, inget illa om honom. men han kan inte ersätta brolle!! tanterna tyckte nog det, med tanke på hur de skrek!

Anders Timell blev vår nya kompis. Jag tyckte han var helskön!
Martin Stenmarck var snyggast på scen och täckte rätt snyggt elvislåtarna brolle skulle kört.
Frank Andersson var nog tantfavorit nr 1. shit vad de skrek!
Erik Saade. ja tantfavorit två..
Thomas Järvheden fick mig att skratta så jag grät! han var nog kvällens höjdpunkt!



hellyckad kväll hur som helst. men jag måste säga. ännu en gång. att jag har nog inte varit så besviken nån gång som igår. kanske möjligen när jag var liten och slängde nappen för att få ett muminhus. och så var de slut i hela norden! ja. kanske då.



:)

Kommentarer
Postat av: Niina

Hmm, kanske ska passa på att be om ursäkt för att jag tyckte du var bortskämd och grinig när du tjurade över ditt muminhus. För jag hade missat att du hade slutat med napp för att få det :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback