abstinens

vänner-abstinens.

Senast jag träffade någon (utom när jag lämnade nyckeln till syster och hennes sambo som haft en bra semester i turkiet!) var 05.00 natten mot lördag. det är alltså typ 38 timmar sen, vilket inte är mycket. men det känns så.
jag har promenerat massor, typ 4 timmar igår och en hel del idag också, kramats med malte, kollat massa filmer jag hittade på datorn som jag glömt bort, städat, diskat, duschat (!), smsat med några av mina fantastiska vänner och en massa annat där emellan. men jag måste få umgås med nån snart!

synd att det är måndag imorgon då. och att praktiken börjar. jag har noll i lust till det. pendla 6 veckor till enköping igen. yeey.. för då har man ett otroligt socialt liv, när man åker halv sex på morgonen (senast!) och minst en dag i veckan har kväll-dag och alltså är hemma 23 och åker 5.30 igen. då hinner man umgås mycket. en hel del faktiskt. eller inte. där i mellan ska man ju hinna sova. och äta (två gånger!)

nej, kära vänner, mitt sociala liv är nu begränsat till helger kommande nio veckor (har ju 3 veckor VFU i uppsala sen också!)

så vi ses på fredag, jag är sugen på värmlands. eller ÖGs.

hejsålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback