helg :)

första praktikveckan har gått, går jättebra. kul är det också:)

Fredag var en mycket bra fredag. Tacos hos Klara och sen utgång på V-dala. musiken och sällskapet var toppen, men resten av människorna hade vi nog klarat oss utan. ekonomerna hade haft nån modevisning och det var deras släpp vi hamnade på. dryga människor. tur att jag inte valde ekonomi ändå!
allt som allt, en riktigt bra kväll!!

igår var det en riktigt fin höstdag så jag och wille tog en långpromenad genom gamla uppsala och röbo, två timmar i solskenet och jag fick till och med gå i bara linne för det var så varmt :)

nu ska jag snart till strängnäs, till världens bästa cecilia! blir nog som vanligt, fika och prata, det vi är bäst på!



Tegan And Sara – Where Does The Good Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback