Lördagsnatten :)

Jag skulle in på min blogg. öppnade en ny flik brevid facebook. tryckte av ren vana in ett f. pil ner. enter. och hamnade på facebook. började om. tryckte in ett f. pil ner. enter. och hamnade på facebook. blev irriterad på mig själv. hallå, så ofta går man väl inte in på facebook? (eller?). tryckte in f. pil ner. enter. hamnade en TREDJE gång på facebook. ah men lägg av!
nu fick jag koncentrera mig för att hamna på bloggen istället!

igårkväll var inte en lika bra utekväll som lördag. lördagens utekväll var spontan. efter jobbet. jag kom hem, bytte om till myskläder. tvättade bort smink. var nöjd med kulturnatten jag vart på med jobbet. sett tove styrke och fikat. satte mig och såg på "dyngkåt och hur helig som helst" på ettan (en av våra 4 kanaler i vårt finfina studentutbud!) sen ringde ellen och sa att hon var på fest i festlokalen i huset brevid mig. och att vi skulle ut.
så ut blev det. på tio minuter var jag ombytt och sminkad. V-dala hade haft lärar-reccegasque så vi gick på släppet. och det var så sjukt roligt! hela v-dala var på g, bra musik, dansgolvet var fullt och alla var glada.
i slutet hittade vi ett gäng killar som vi dansade med. sen gick vi till o'connors. sen fick jag sällskap. hela vägen hem.
obeskrivligt kul kväll!

igår då. ja det var en annan historia. sura vakter. sura människor. dålig musik. surt surt och surt. det som var bra var väl pubrundan först! snärkes höll tyvärr inte måttet. kanske inte konstigt efter lördagens ribba?

nu är det dags att städa tvätta och diska. för jag ska inte plugga mer den här veckan. jag har vart så sjukt flitig. på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: men eller hur! jag kan ibland störa mig på folk som har typ sina vänner som "i ett förhållande med" eller som syskon/föräldrar och har sen liks om 25 pers under familjerubriken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback