Årets bästa månad!

4 dagars kaninvakt är snart slut. varit kul med lite djursällskap nu när småbjörnarna varit bortresta i två veckor :)

annars är det mest praktik och måsten. det är ett under om jag inte får magsår eller går in i väggen kommande 1½ vecka alltså. jag är ju inte en person som känner mig stressad men just nu är det mycket. det är så mycket som måste göras hela tiden. fick tipsen "akta dig för väggen och vik undan när den kommer. och så sätter du ett plåster på magen" av wille... får testa det då :)

igår var det lite skoj i alla fall. matlagning, efterrätt och bokning av en barcelona-resa i maj med klara och robin! :) kul!! examen kommer med andra ord firas ordentligt med även montenegro i juni:)

på tal om egenvårdstips borde jag plugga. och göra en power point. den ska in imorgon och är inte påbörjad. (så inte likt mig) jag gissar på att den påbörjas imorgon eftermiddag efter praktikenoch slängs ihop.. suck, att man inte hinner nåt under dessa veckor.

för att avsluta med nåt roligare. det är så fantastiskt vad nåt litet för mig kan vara så mycket för nån annan. en tant på boendet sa idag "hanna vad ska jag göra när du slutar din praktik här?" och en farbror tackade mig tusen gånger för att jag plockade upp hans cigarett som han tappat när jag skulle till bussen.

sånt värmer ändå, trots att det är för mycket just nu! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback