Cecilias dag!

Idag fyller ingen mindre än min bästa skumdum 22 år! <3




jag har varit oförskämt glad ända sen jag gick upp imorse. så under dagen har jag kommit på hur man irriterar folk (omedvetet) på bästa sätt, som innefattar att man helt enkelt bara är glad själv. det ena är att sitta och le för sig själv på bussen halv sex på morgonen. det andra är att le trots att det spöregnar medan man går hem. det går inte hem hos folk :)

jag hade bakat till praktiken idag (bara fyra timmar imorgon!!) och när jag skulle hem var det en av mina polar-busschaufförer som körde. så jag bjöd honom på en saffranschokladkaka. och lilltjejen som åkte med. chauffören tog två, för i sin tur skulle han göra sin cancersjuka vän glad som han skulle åka och hälsa på. tänk vad lätt det är att göra någon glad :)

nu ska jag göra mig själv mer glad, min telefon är klar på reparationen. så en regnpromenad till gränby och hämta ut den!

grattis igen min bästa!



Fall Out Boy – Nobody Puts Baby In The Corner

Kommentarer
Postat av: Angelene

Fin blogg besök gärna vårann ;)

http://Ecavas.blogg.se

Kommenetra gärna :D

2012-04-10 @ 19:40:53
URL: http://ecavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback