Plötsligt händer det!

.. det där man inte väntade sig!

Det är en låt som gör mig glad just nu, alltså sådär extra glad så jag ler bara jag hör introt. otippat men den här är det:
Pitbull – Rain Over Me Featuring Marc Anthony
kanske är det för att den förknippas med fest? och då är man ju glad. eller att den förknippas med hård träning, exempelvis puls-passet på måndagar. och när man tränar blir man ju också glad. ni vet endorfiner och hela det köret :)


snart ska jag ner på stan för en fika-date med Ida, men i väntan på det satte jag mig och gjorde en lista på stora hits (för mig alltså!) från 00-talet :) check it out. sånt blir man också glad av :)

nu ska det kissas hundar och sen är det dags för en promenad till ner på stan (just gått fram och tillbaka till studenthälsan). jo men just det. för jag har ju ingen cykelsadel. morr!

glad alla hjärtans dag mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback