When the sun shines, we'll shine together

När jag gick hem från träningen (som inte alls gick lika bra som puls-passet här om dagen då jag kände att jag kunde gjort vad som helst och lite till, men vad gör väl det?) så vrålsnöade det. alla som var ute såg rätt bekymrade ut. om inte till och med arga.

jag var tvärtom, jag gick och lyssnade på peppmusik och log som ett barn ler när det faktiskt blir snö på julafton i år igen. ni vet när dom där stora fluffiga flingorna dalar ner. hälen gjorde inge ont längre och jag kände att allt kändes helt rätt just nu (till skillnad för bara två timmar sen)

underbart!

det komiska var att låtarna som kom på spotify på väg hem var

Pitbull – Rain Over Me Featuring Marc Anthony

Adele – Set Fire To The Rain (Moto Blanco Edit)

The Baseballs – Umbrella

Regn var det inte, men sjukt med snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback