Everything we had

Haft en supertoppendag. En lång fika med klara, och lite robin, på eftermiddagen. vilket gjorde att jag fick plugga på kvällen istället men det var det värt. gillar inte den här flumkursen. okej, boken "strävan efter transperens" var ganska konkret, men den där gubben weber? jag fattar ingenting. och när hela föreläsningen utgår från ordet "rationalisering" och man inte ens vet vad det betyder, utan får googla det det första man gör, ja, då blir det inte helt lätt.

jag är i alla fall glad igen. jag och klara avslutade med att inse att vi inte har nånting inplanerat i resten av våra liv. ja, förutom det obligatoriska i skolan, vilket gjorde att det blev en hel del. men förutom det obligatoriska har vi ingenting. (fast då blev det inte lika kul längre?)

förutom det så ska jag testa på Fuego imorgon. tror det är typ som zumba, och med min kordinationsförmåga som försvunnit senaste åren kan det bli spännande. jag får helt enkelt bjuda på detta, synd för er att jag inte kommer filma det!

för att förvirra er lite så ska jag avsluta med att fråga varför man alltid gör saker fast man vet att man inte borde? det är som det där i somras "efter några glas vin känns allt så himla bra" bara att jag var fullt nykter denna gång.
cicci, ring mig! :)


Take the pain out of love and then love wont exist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback