Hur man klarar sig utan sin bästa vän.


Nu har jag varit utan min bästa vän i en vecka. Eller egentligen har jag varit utan tre av mina bästa vänner en vecka och en av mina bästa vänner i massor av veckor.







Hur gör man då så att det inte ska bli alldeles för tomt?
Man fyller sina dagar. Man är på praktik mellan halv sex och kvart i fem. sen lagar man mat. går ut och går eller tränar. ringer någon och pratar i minst en timme. sen sover man. och på helgen fyller man ut tiden med en massa vänner. fika och utgång. för om det blir som idag att man varit ensam hela dagen utan nåt att göra. då är det tomt. fruktansvärt tomt.

five weeks to go.

+44 – Make You Smile


Dead by April – Last Goodbye




I'll be your best kept secret and your biggest mistake

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett må bra inlägg, för hur det än är, men allt. så blir det bra när man når målet. när man får vara tillsammans med sina bästa vänner igen, eller när man förhoppningsvis inser att det finns bättre människor än dem man hör av sig till efter det där förbaskade glaset med vin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback