Livskvalitet

När jag vaknade sju imorse sken solen.

Jag och Ellen satt med c-uppsatsen 2 timmar, innan vi för andra gången skickade in den (4 veckor tidigare än målet!) sen gick vi till Fågelsången. Mot väggen stekte solen och man blev varm i bara linne. underbara vår! efter fika och prat i tre timmar gick jag hem.

ut på långpromenad med malte, wille och bambam. kolla om dom släppt ut djuren på 4H-gården, men än så länge var det bara hästarna ute. ännu mer sool :)

efter promenaden tränade jag ett styrkepass, som bara gick sådär sjukt skönt bra. kopplade av i bastun efteråt.

när jag cyklade hem var det ljummet i luften. känslan var i tunn jacka och vantar som den är en sommarnatt i klänning!

fick en timmes helkroppsmassage och efter det åt jag en av mamma hembakad rulltårtsbit med en kopp te.

vad är detta mer än livsnjutning? underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback