En tio-i-topp-dag:)

Till Ida börjar jag att säga: Jag ska till Uppsala, 40 minuter bort, 45 km bort. I din stad du brukar vara i. I alla fall inte mexico eller nåt liknande. Eller oslo för den delen som vissa andra... ;)

Idag har vart en riktigt bra dag. en såndär toppendag! Började med Greys som vanlig morgonrutin, sedan blev den eskilstuna för två kära besök. Det första var Emil på tuna park. vi hämtade bubbelplast och fikade. Han är så bra tycker jag:).

Sedan åkte jag hem till Jenny, var ett år sen sist där också så det var mycket att ta igen, blandat med gamla minnen från barnsben:). Kommer kanske upp en bild här så småningom på ett brev jag faktiskt postat till henne. trots att vi sågs varje dag i skolan:).

På dagen får jag ett samtal från jesper där han undrar varför jag är en kannibal om nätterna utan att veta om det? Men om jag visste skulle jag ju veta!

Summan av dagen var högsta betyg av alla möjliga och på vägen hem var jag pepp på att möta de andra på terassen. väl där får jag veta att det kostar . Kostar, att sitta på en uteservering? Inte kostar väl Riva?
Nej, jag hade inte pengar till det och vart rätt opepp direkt då de andra troligen var fulla som vanligt och jag hade bilen att ta hand om så jag vände och åkte hem istället. tråkigt avslut på en så bra dag annars.

Fick även lite ny musik av Emil, en skiva som hans kompis (från gamla bandet) gjort. lyssnade på vägen hem, riktigt skön musik! Nu ska jag facebooka och sen sova. på återseende!


Kommentarer
Postat av: Ida

Är du kannibal?! :O Eller ja, kanske är en bra idé då. Men jag vill inte du flyttar. Vem ska jag då gå spontana klagopromenader med? Vem ska jag då bli glad att se på jobbet? Vem ska jag rocka DT:n med? Vem ska jag bli glad att se mig och kramas innan jobb? Huh!? Men vi ses imorgon. Jag ska sova bort mina åtta-nio glas vin nu, behövs nog...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback