APRIL!

Bara för april är den bästa månaden på året! Jag vet inte varför men man blir bara så glad. och färgen är ljusgult. har jag kommit på:).

Igår var en minst sagt speciell dag. eller kväll. jag och ida åkte till malins kille för att för-förfesta typ, för dom gjorde det. och gjorde oss i ordning. sen var det ner och förparta lite med banden och dregen och allt annat folk. "hej vill ni köpa biljetter? eller ahaa det kanske är ni som är bandet!" haha malins snygga kommentar när bandet kom in:).

kvällen flöt på och jag hade riktigt kul... sen var det en annan femma att få hem ida. shit, var inte hemma förrän typ halv fem.. och då stänger ju tullen klockan 2! 

idag har jag inte ens blivit lurad av nån! :P kan bero på att jag sov till tolv, satte mig i solen och åt världens jättefrukost, halvsov där en timme, somnade i min säng igen och vaknade nu och åt middag. har kanske inte vart så många chanser att prata med mig!

men en schysst början på april måste jag säga! tacksi tacksi:).

 
I wish it didn't have to be so bad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh jag vill veta mer vad som hände med den sdu skrev till..haha den du kommer du aldrig undan med!! puss på dig

2007-04-01 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback