Autopilot Off!

Haha, jaha då var helgen slut. fast den fortsätter en dag till kom jag på. ska inte till skolan imorgon. men det ska vi inte prata högt om:).

fredags var det utgång med tjejerna, o så va niklas o sebbe med. kul kväll måste jag säga. och partyhumöret blev bättre än det var vid 8:D

lördag var det middag hos hanna som fyller 18 på valborg, sen en sväng in till stränkan. men där var det tråkigt och dött som på få ställen så det ledde till att sängen stog o vänta hemma:). sov länge, till halv ett idag:O sen hann jag inte göra mycket innan kören.. gospelkonsert. jag och emelie bojkottade klappandet. nån måtta får det ju vara.

nu sitter jag och lyssnar på autopilot off och har kommit underfund med att jag bara vet vad 1 låt heter, fast jag haft skivan i ett år! skärpning.

nu ska jag läsa nån grej langen skicka. om Irak. so long! (han säger för övrigt att när jag läst klart det kommer jag vilja leva så. jo visst du:)

förresten har 92an från mariefred sms bombat mig i helgen. så har ni inget o göra så ring henne. hon undrar om jag har strulat med halva strängnäs.
kul brud.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, om du menar hon som tror att du är langens tjej så är hon faktiskt från nykvarn och inte mariefred :P

2007-04-23 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback