Hope you enjoy it this time.

Eller varför inte... skriver ett nyt inlägg lite snabbt. för saras skull. hon är så ensam o sjuk. och ber om nya inlägg, och se- då får man det! så kommentera, så vips så skriver jag! ;)

fick se min kära AIK- Hammarby match igår i vilket fall. drog med Ida. det var lite kul;P "vilka hejar vi på?" när jag svara AIK, (mycket skit man får för det då;) "jaha, det är inte dom grönvita va?" och "vad är derby?" men jag SKA göra henne fotbollsintresserad, precis som jag fått alla o digga fall out boy. typ.

imorron e en softdag till innan det är fredag. otroligt vad lite vi går i skolan nuförtiden. den här veckan har jag haft 3½ lektion! herregud.. påtal om gud så borde jag även ta tag i filosofin, inte ens börjat läsa 30-sidors häftet...

och så ska jag ta tag i alla mina planer. som våran mc donalds drive-in. ett MÅSTE innan jag dör. helst innan dess. menar ganska snart:). en annan sak ska jag också ta tag i. för jag börjar sakna det. så är det.

och somliga saker blir aldrig som man trott. hade aldrig, aldrig trott en del av det här för ett år sen. den du.
men nu ska jag SOOOVA! puss o hej säg!

Kommentarer
Postat av: Sara

jääääääääj, nu blev jag glad hanna :D

2007-04-25 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback