Kom sommarnätter under stjärnor kom

Det var sommaren då vi två insåg att man måste lyssna till sitt hjärta för att göra rätt, och jag har faktiskt lärt mig att det är då man tar rätt beslut.
Det var sommaren då jag insåg att den starkaste är egentligen den som förlorat någon nära. (Även om detta var 4½ år sedan kom jag på det på riktigt nu)
Det var sommaren med flest nya vänskapsband, den skummaste och jobbigaste sommaren, men samtidigt den bästa!
Det var sommaren med svartsjuka bland några, kärlek bland många och glädje bland de flesta.
Det var sommaren då jag insåg att man måste låta vissa saker gå. just let go.
Det var sommaren when happiness came and went.
det var sommaren 2007


Kommentarer
Postat av: Amanda

sjukt fint skrivet hannii!!

2007-08-26 @ 18:55:57
Postat av: Hanna

tack amanda:)

Postat av: Madeleine

fint:) önskar dock att jag kunde vart en större del av din sommar..saknar dig=( tycker att det är så tråkigt att vi inte ses mer än vi gör. Puss<3

2007-08-27 @ 00:59:57
Postat av: Hanna

ja. vi har ju knappts sett nånting. och sen blev allt som vi inte ville att det skulle bli. men vi hörs ikväll, tur man kan prata iaf även om det är svårt o ses! puss!

2007-08-27 @ 10:23:50
URL: http://hannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback