du var sötare än dom men jag slängde bort det igen.

att ni inte ser vad ni gör? eller vill ni inte se? men jag kan kan inte tro att nån vill vara så elak- egentligen.
väx upp, sluta skada andra och lev ert eget liv. även om det inte är riktat mot mig, så far jag, och de andra illa, för vi bryr oss om våra vänner...
konstigt förresten att det är dig jag tänker på. för ett år sen hade jag aldrig ens tänkt tanken. men endå tur att det blev som det blev=).


dagens låt är självfallet forever young. kändes bara så när jag var ute o gick i snön förut:). "some are the melody and some are the beat". The beat tror jag att jag är. för jag finns här.. och bara finns. men det är mina vänner som gör det fint. melodin:). som jag nännde för er idag. tack:).
fast valet är svårt, och låten slogs rätt hårt med the adventure. med AVA. för den påminner så om en speciell period som jag tänkt mycket på idag.

hursomhelst så tvättade jag mina vita cinverse i maskinen ännu en gång idag, måste meddela att dom tycker mindre och mindre om det för varje gång. men jag vill inte slänga dom:).

/ =) Känner du dig utmanad för snöbollskrig?  

        "BEACH 2007. DET E KUL=)"  inte helt fel nej:). like etunas own brad pitt? :). gå vidare? svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback