mando diao o annat

helgen har vart lyckad hittills. började med shopping i fredags med idisen. hörde ett ganska intressant samtal mellan 3 ungefär 8-9åringar på bussen till tuna park.
"men bussen är nykter" "va?" ´"ja jag säger att bussen är nykter. det är när man inte drucikt någon alkohol" "ja. men jag dricker inte!"
var slutet på samtalet.. nä en himla tur att du inte dricker flicka lilla.. :).

sen stog jag i provhytten med ida o fick världens mest efterlängtade sms:). efter 3 veckor! that made my day!

sen blev det en såndär tripp till sjukan igen o vi bytte om;P. precis som den gamla (goda) tiden i tvåan.. bara johanna saknades. sen bar det av till Raw och Mando Diao! det var riktigt roligt, fast nu efterhand insåg vi att vi borde pratat med mjukisen;).

idag blev det picknick med sara och ida. och sen lite band of brothers och garden state. en mysdag helt enkelt! imorgon blir det plugg och träffa malin o dom o snacka lite om o repa. och så ska jag bli frisk, även om jag inte blivit helt sjuk äm, men det var inte planen att bli heller.

Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback