I'm the first kid to write of hearts, lies, and friends...


"I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me" - kul text på låten. ja ja.


det såg ut som emil. va han? hmm ja lika snygg som i fredags vet jag inte, eller du menade han?. mm typ håkan han som sjöng om sorg i kalmar eller vad det var;). eller vaddå?. eller jaha det var ju han. nu är jag med.
saker och ting blir röriga ibland.

jag fick tag på ett stycke mickis och ikväll händer nåt kul, för vi börjar inte förrän klockan 1 och 2 imorgon! :). ska försöka få tag på dom andra också.

hmm, ja en dag till på jobbet. nu jobbar jag 2 kvällar till sen är det ledigt i elva dagar. om dom inte ringer och behöver mig. har i alla fall kommit på att det bästa med jobbet är egentligen att hänga och bara snacka skit med patrik och dom andra i min ålder, när man inte behövs någon annanstans. annars skulle dagarna gå ganska sakta. jag menar när man till och med tycker att det är roande att plocka ur diskmaskinen.. fast hellre det än att kolla på TV-shop. fast där håller nog inte patrik och cecilia med, med tanke på att dom kunde typ alla produkter utantill.. well well.. :)

-alltså det är coolt för djur utomlands är gröna...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback