Inatt finns ingen väg tillbaks.

Jobba snart. Ja jag vet jag skulle vara ledig hela veckan utom tors, men så ringer dom imorse o frågar om jag kan jobba kväll. well, vad ska man göra. pengar är ju pengar:). så kan man ha sjukt kul sen:).

Annars har inte mycket hänt, gjorde verkligen ingenting igår, kollade lite film, snacka med folk på msn och kollade lite tv. nyttigt;). fast jag städade också. faktiskt.
i lördags var jag hos em. med anna jonas och elliot. han va från usa. och jag o em va hundra på att han också åkte snowboard. "han är på samma nivå som jonas." haha, ja ja man kan ha fel ibland!

Ja ja, nu ska jag pyssla klart med vad jag sysslar med o sen göra mig klar för jobbet. so long!

"Vilken skoaffär var det du jobbade på?"
"Va? skoaffär. var har du fått det ifrån? jag e på ett byggvaruhus!"

Aja, Hedins, Wedins whatever:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback