One- more thing before I go..

..Two- the one who loves me so
Three- don't make me count to three again


Idag har varit en nyttig dag:). Började med att åka in till stan och lämna nycklarna/få pengarna för huset jag tagit hand om, (om man nu kan säga så).
sen hämtade jag min plånbok som jag glömt hos johanna. och det var lite kul för när jag hämtade nycklarna hos dom innan dom åkte iväg, var ja tvungen o sticka ifrån dom då med- för att hämta min plånbok som jag glömt hos Langen.. :)

Sen åkte jag till cicci som  äntligen (efter en vecka;) kommit hem. så vi åt en sallad (på george, och jag bara älskar tonfisksalladen där)  till lunch och sen sprang vi fem kilometer. och det är jag stolt över för jag har inte sprungit på två månader. sen innan grekland faktiskt!

sen cyklade jag hem och tvättade bilen! :).

nu ska jag in til stan, cykla men dock för att sätta mig på riva vilket är mindre nyttigt! so long!

och nej jag och cicci är inga stalkers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback