If I could, I'd Only Wanna Make You Smile

image43
ZANTE 2007!!! :):):)




snott av micklan (i brist på annat att göra)
Vem ringde du till senast?

Pappa
Vem ringde senast dig?
Pappa:P
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"Hej Hannisen hur e det med dig?E du på jobbet nu? De e jag, har lunchrast.. Vi måste ses snart! :) Puss"
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Ida
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Hej jag e hos Langen och dricker öl o snackar med släkten.. hehe hon sa inge speciellt;) puss"
Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
"bara för du pratade med mig nyss!"
Har du några utkast?
Ja, roliga citat man annars skulle glömma bort innan man kom hem
Vad är ditt rekord i snake?
Minns inte, inte spelat på flera år!
Vad har du för kontakter som börjar på..
J? Jag, jasmine, jenny H, jenny s, jenny l, jeppe, johanna e, johanna w, jojjo, jossi, julia, juuso,
T? taxi, tessan björnfot, tessan, tilda, tyke,
M? ¨madde, malin gitarr, malin lycke, malin o sara, malin r, malin tillfällig, malle, mamma, maria k, matilda, miccis, micklan, mobil info, mosse, märta
Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
har inte såna inlagda
Vad står det i dina påmminelser?
inget just nu
Har du privat nr just nu?
Nepp

lite pics på g oxå: (hej jag heter Hanna och jag är bildberoende. bortskämd är jag också;) tack du! )


Jag ska sluta le för jag har för vita tänder. haha yesterday and the day before. and the day before. and so on.


En Midsommarnattsdröm! oh yes oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback