Yesterday was easy, happiness came..

... and went

alltså shit. grillkväll hos langen igår. måste säga att det blev kul. sjukt kul. läste saras blogg nu och måste bara kopiera två grejjer som jag faktiskt totalt glömt bort att vi sagt. minns händelserna- lätt. men inte citaten!

Langen springer på mackens tak och jagar en boll,
pratar i mobil på engelska och säger -
" I'm on the roof chasing my balls!"

Langens mamma -
"Oj, nu ramlade visst någon"
Hanna och Sebbe ligger och rullar på Langens gräsmatta
efter att ha hoppat nedför ett mindre .. stup på 1 m.
Sebbe "Det kändes som 700 m och att jag aldrig skulle träffa backen!"


"berätta INTE det här för min mamma!" soft soft. så skön kväll!

och kul att jag slarvade bort min plånbok igår. och kul att jag letade efter den som en tok hemma hos langen idag. och kul att hans mamma hjälpte till och att jag inte kom ihåg allt detta förrän nu:D


det är SÅHÄR livet ska vara.
men ikväll blir det lugn kväll.. bara haft 2 såna av 11 dagar de senaste.. 11 dagarna:D So Long!

Kommentarer
Postat av: Ella

Tjabba, well några är lottas bilder, var tvungen att ha med den för den bilden är så fin på er :)

Postat av: Ella

Haha förstår precis :D man bara utstrålar lycka & glädje !

2007-06-20 @ 19:27:50
URL: http://ellastensson.blogg.se
Postat av: Ella

Hanna sååååååååååå jävla skööön :D

2007-06-23 @ 01:13:39
URL: http://ellastensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback