Get busy living, or get busy dying...

Hmm undra om man borde bojkotta att kommentera andras bloggar tills folk börjar kommentera min? man blir så glad av en liten kommentar där när man kikar in! sug på den ni!

helgen, den långa som tog slut så snabbt, var bra. först studentskivan i sthlm jag nämnde, sen karlskrona för o hämta brorsan på sjukhuset (hatar sjukhus, dom kunde inte ens göra dig frisk... ♥ )
sen lite glid i karlskrona  o sova i amandas stad! lördag innebar häng med Ida, då varken jag eller nenne lyckades styra upp en fest. well, det blev godis, buskkrypning och promenad (innefattande Em) istället! söndagen kom och bjöd på idisen igen, kak-ätande i hamnen och allmänt chill där. sen rep i lokalen, vilket gick grymt, grymt bra idag!

imorgon är det skola igen, och bara 10 skoldagar kvar. gosh va läskigt.


"Har ni Hallonsoda?
"nej tyvärr"
"nej okej, då tar jag en Heineken"

(grabb på 5 år ungefär. som sagt förut, tjuvlyssnat.se bättre blir det inte!!!)

... satsar på det första!

Kommentarer
Postat av: Sara

HANNA HANNA HANNA! för guds skull - bojkotta INTE bloggen!!!

2007-05-21 @ 17:06:23
Postat av: Johanna

Ja, förlåt jag skall skärpa mig. Gulligt citat!

2007-05-24 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback