You're such a sucker, you're such a sucker!

Bara för jag är en IDIOT som ska jobba ikväll!!!! Har väntat på den här jäkla matchen sen allsvenska-spelschemat dök upp. äckligt!!!!! Hinner bara ner på sportbaren för o se andra halvlek. fan vad man strular till det ibland. (haha ja, I-landsproblem på hög nivå!)

Dagen var inget annat än soft hittills. först en redovisning by Carro på administrationen, och sen fika på naturkunskapen. värt att fira ikväll på matchen att man haft sitt livs sista naturlektion!? :D
sen blev det nåt musikgrejs i aulan också. synd att jag inte är så förtjust i hon som sjöng sist, för tillsammans med han (douglas eller vad han hette?) blev det ju så sjukligt fint att man inte visste vart man skulle ta vägen. eller nja, men nästan i alla fall!

EN vecka kvar till grekland (att det ska regna där i en månad till vågar jag inte ens tänka på!) så om en vecka, så jobbar jag för fullt just nu, för att sen åka hem och på natten dra till aaaarlanda!! :D och om en vecka och en dag är det motley crue konsert! (varför kunde inte den vara på kvällen på måndan istället för på tisdan!!??)

btw, vad betyder motley crue? menar, motley betyder ju brokig.. men vad är crue? den som vet kan ju berätta för mig.
dessutom åt jag en älskad Top Hat häromdan med hanna. Är jag den enda som är riktigt förtjust i den? och är jag den enda som ens minns den?!

nu ska jag göra nåt lite vettigare än det här. men först bara dagens smartaste:
Jag ska inte ha körkort, jag satsar på busskort istället! ligger nåt i det:)

Kommentarer
Postat av: Sara

alltså hanna, hjärta dina funderingar på bloggen :P

Postat av: Sofia

så lite så! ^^

2007-05-28 @ 16:59:51
URL: http://sofialinnea.blogg.se
Postat av: Sara

hanna missar fotbollen, hanna missar fotbollen. shalalalala :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback