you're too good to be!

Allt är så jäkla bra just nu. vet egentligen inte varför, bara känner mig såååå sjukt glad! :D

vart och sökt jobb, myst och käkat middag/lunch whatever i hamnen, vart ute o sprungit och skrattat hela dagen i princip! :).

skönaste var ju faktiskt gårdagens "fågelmåsarna". bättre blir det ju inte! (nu ringde telefonen hemma men jag fatta inte att det var vår, för nån har bytt signal på den:D, för informations skull!!)
fyra timmar senare kom jag hursomhelst på att det hette fiskmås:). och alla i datasalen måste trott att vi var dumma när jag plötsligt säger "FISKMÅS! fiskmås heter det ju!" och jag o mickis börjar skratta.. well well, kul för er o veta=).

Emil den jäveln, ska EFTERFESTA med Motley Crue! och jag kan inte ens gå på konserten eftersom vi drar till grekland den dan. men snäll som jag är, så är jag glad för hans skull! :).

Annat skoj var nyss när jag kom hem, o grannen börja prata med mig (alexandras bror), sen springer Lovisas hund ut i gatan och börjar skälla på mig. (mini size på den) o Rickard säger "Ta det lugnt, hon är inte farlig!" undra om han sa till hunden eller mig. tror på det första dock.. :).

Nu är det however 6 skoldagar kvar. It's the final countdown!!!! 

... vad betydde det?



You have my heart in your hands
You have my heart so don't, don't let it go
Check my pressure
Patch me up right, you're too good to be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback