By now you should've somehow realized what you gotta do


"jobba jobba jooba" malmö ffs klackvideon, så skön. stämmer bra in oxå. inte mycket annat jag gör. var förresten på jobbet extra idag, käkade en glass. schysst wille e då: "o va fan gör du här:P" jag "jag kan gå igen" wille "ja tack". sjukt skön kille. samma med calle, "men alltså bry er inte om vad jag säger jag driver bara med er hela tiden" (gissa om det gick bra för honom att försöka bestämma vad vi skulle göra sen!)

sen pratade jag och Ida om det där, va konstigt att man alltid är så ironsik när man pratar, drygar med folk hela tiden.. haha sjukt. fast det vore rätt trist o va seriös jämt!

slut på min ensam hemma vecka, rätt skönt med sällskap igen dock!
kommande helg blir nog oxå roligare än den som var.
fest hos krillan, marknad, utgång o så lite lite jobb.. blir nog bra! =)
med fokus på rubriken då förstås... so long!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att läsa om ditt liv idag =) Keep up the good work. Saknar dig bruden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback