Crazy Bitch

brandlarm på donken, (vi fick köra ut alla gäster...), knasiga människor, bråkande barn och jobbjobbjobb har min  första del av veckan bestått av.

är själv hemma, vilket är sjukt skönt, men däremot jobbar jag  o hinner inte njuta så mycket. igår blev det brandlarm på jobbet, jag vet dock inte vad som var fel. så det innebar att köra ut alla gäster, och därmed förlora hälften av dom.. synd, kallt o blött!
dagis jobb utgör mitt andra dubbeljobb o det är som vanligt, dom slår ner varandra och jag skäller. nej kanske inte riktigt så illa! :)

sen undrar jag vad vissa tänker med, att man måste "ge igen", herregud, blir man själv bara sårad av det, (även om man låtsas som om man inte blir det) varför då orka hålla på? jag menar, det är bara den här personen som lider av det. men eftersom det inte är jag så ska jag väl inte heller lägga mig i:)

hade en trevlig tacokväll med grannen igår. bjöd över henne 22.00 när jag kom från jobbet för jag inte orka vara själv. riktigt nice! tack!

sen missade jag GAIS- AIK i söndags, kanske lika bra.. i alla fall med tanke på att de alltid ska spela lika mot dom!? :)

hahaha och sebbe,  denna lille gnagare har tid för en första runda typ marknadshelgen i think! :)

nu måste jag sy fast en knapp på min arbetsskjorta o sen laga mat!  so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback