Det är för oss solen går upp

Jag har fått en del sura kommentarer för ca 15 timmar sen om att jag bara roar mig medan denne person tar han om min ljuvliga hund och monterar mina möbler. Vadan dessa arga miner, min hund är ju snäll? ;)

Igår efter promenaden, som blev lång, runt hamnen, förbi europa, mot kilenkorset fast upp i dammen, tryffelstråket o hem, så träffade jag miccis. fastän jag hade lovat mig själv o inte ha mina nya skor så hade jag det. Jag har fått en såndär konstig knöl på hälen igen som jag hade för några år sen, och den gör jätteont i skon. fast bara på högra foten, vänstra sitter perfekt.
Vi satte oss på george iaf, i solen och åt lunch. Vad de ändrar utseende och innehåll i sin mat ofta! Satt o njöt, blev fika också. Calle o pernilla kom förbi o åt också så skrattade lite med dom också:).
Sen kom Ida ner också, vi gick en vända på stan, sen satte jag o ida oss vid bibblan i solen när miccis skulle träna. Blev en timme till innan cicci slutade skolan.

På kvällen blev det tuna park, jag fick ett fint linne. Sen åkte vi till café Sylvia och drack te. Efter det blev det bio, en shopaholics bekännelser, bättre än jag väntat mig!
Hade en supertrevlig kväll, mycket skratt, diskussioner i svåra frågor och bara en rolig tjejkväll helt enkelt!

jag o cicci ska skriva en bok. Livets stora frågor. Vilken färg har skuggor. Varför är kläder snyggare i affären, även färgerna. Vilken melodi visslar björnar. Hur kommer våren så snabbt jämfört med de andra årstiderna. osv. svaren ska vi låta andra ge.

Ska tillbaka med halv sex tåget ikväll. Vill inte. vill leva i min drömvärld för alltid! Klart jag längtar efter en del där uppe med, men de kunde istället komma ner o leva i min drömvärld! :)

hej på er o vi som inte ses där uppe ses i sommar<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej det var ingen sur kommentar, jag var faktiskt glad för din skull att du hade det trevligt. Och så berättade jag bara hur läget var här hemma.. Inget illa menat alltså =)

2009-04-08 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback