Girls just wanna have fun!

Nu är jag hemma i Strängnäs. Jag och cicci pratade o det igår när vi var ute och red. Jag har många hem. Hemma här, hemma med wille, hemma med mamma o pappa. :). Kärt barn har... många hem?

Åkte ju tåg hit tillslut, och när jag närmade mig västerås började jag känna att snart, snart var jag hemma. Blev alldeles lycklig, sådär så man får en bra känsla i magen, och jag lovar att hela vägen på tåget, till min musik i mp3n log jag.
Fast jag tycker det är dumt, min sverigegeografi är inte vad den vart, för jag fattade inte att jag skulle ta stockholmståget när jag skulle mot sala. det slog mig sen att jag ju åkt där flera ggr... och så att det stod linköping på mitt eskilstunatåg. också mycket förvirrande!!

Träffade Sara igår också, jättemysigt. Vi satt o solen, fikade utanför schelins, och bara hade hur kul som helst. Vet inte hur mycket jag skrattat sen jag kom hem.. Vi pratade iaf om det jag o cicci också tog upp, att man sover en tredjedel av sina liv. Fast min o saras slutsats var då att om man blir 75 år, då sover man bort 25 år. dvs om fem år har vi bara 25 år kvar att leva, för att då har en tredjedel gått..Vet inte hur vi fick ihop denna ekvation, så vi borde nog börja skolan snart igen!

Cicci var även jätterolig när hon mött mig vi tåget och hon övningskörde hem, och vi skulle tanka. Hon skulle backa, men bilen rullade framåt, för det var nerförsbacke, och hennes första reaktion var "scchh!!" till bilen. Inte överdrivet roligt för er säkert men hennes mamma och jag fick oss ett gott skratt..

Dessutom har jag och cicci lärt oss (även om vi inte vet om vi tror på det) att björnar visslar. Inte brummar. Men vi som bor nere på kontinenten som wille uttryckte det har ju aldrig vart med om vilda björnar:). vilken melodi är det dom visslar?

Nu ska jag ner o möta cicci på trafikskolan så ska vi ut och gå innan hon ska till skolan. Hej på er!

dessutom blev jag brun i solen igår:).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och en annan har suttit hemma och vaktat din hund och skruvat ihop eran säng:P Du har det bra du ;) Skönt att du har det bra där nere =)

2009-04-07 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback