nya hundraser i sverige.

Vi har en chinese havanais dvärg powder och en taiwanesisk sprinterhund..
ja jag tror jag ska presentera dom så i framtiden.
malte för att många har såna fördomar om blandrashundar (uppfödaren till malte vet  vad hon gör, hon har hållt på i många år och har aldrig haft friskare och  mer välmående hundar än nu.)
BamBam pga det korta "jaha" man får när man nämner rasen.. de tycker han är supersöt tills man presenterar ras, vilket jag blir väldigt sur på... enligt statistik för golden, procentuellt sett, flest människor till sjukhus pga bett! känn på den.
nu säger inte jag att det är fel på golden, men säger att folk inte ska döma ras, utan individ!

annars hade vi en supermysig promenad, finns så mycket fina vägar här uppe i berthåga! det gillar vi!!

nu är det tv4nyheter sen får vi se.

trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback