Grattis<3

Idag fyller älsklingen 23:). Så jag hade lagat mat, dock som vi får värma imorgon (ja, ingen av oss var hungrig efter jobbet och jag gjorde den vid 15 innan jag åkte. tänkte ju att det ändå var skönt o ha maten klar eftersom vi var hemma efter halv nio).
Så bakade jag muffins med strössel på:).
dessutom fick han 2 paket imorse. OCH frukost+tidningen på sängen. jag är ingen dålig flickvän inte:)
hoppas han nämnt nåt av detta i sin blogg.. återstår o se!
(nu flinar han dock här brevid mig så jag tar det som ett nej)

-vad är marängswich?
-två såna med extra maräng, nåt mer?
ibland hör man ju som en kratta. men kul hade vi:)

Imorgon är det jobb, hundkurs, sen hem o sova, för 6,30 åker jag hemåt mot strängnäs på fredag. ska bli riktigt skoj, cicci tar studenten, sen ska jag bo hos emelie som jag saknar och även umgås med anna o förhoppningsvis fler.. underbart! :)

nu ska jag nog krypa i säng...

dessutom sjöng jag på finska imorse! :)

Lycka till imorgon mamma, hoppas de här veckorna går snabbt<3

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback