Grönt och gult.

Visst blir man glad när allt helt plötsligt bara är grönt ute? Det slog mig häromdan, att det gått så fort! Plötsligt är alla träd och buskar med löv eller knoppar! Underbart!

Så har solen skinit hela helgen, dock har ju jag jobbat, men det är väl rättvist så jag inte blir brun så snabbt;). Gul som solen, gul som min favoritfärg. (Får mig alltid o tänka på nallen jag fick när jag föddes. som var lila. vilket jag inte mindes, för min har "alltid" varit gul)...

Dagisdag idag, mulle i skogen fast utan mulle. tyvärr. saknar ju mulletiden hemma i lännaskogarna;). Imorgon blir det mulle med småttingarna också. Hoppas på bättre väder bara! Hann dock sola ca en kvart på balkongen nyss, innan solen bestämde sig för o försvinna igen. Det regnade samtidigt vilket var rätt häftigt! Långpromenad med hunden också, DÅ sken min gula sol:).

På torsdag är jag ledig efter ännu en såndär lång vecka. Sen ledig sön-mån och sen kör jag igång en långvecka igen. sen måste jag få vila har jag bestämt mig för. Kommer inte orka annars med bara 1-2 ta-igen-dagar.

Valborg blev lugn också, grilla med emma o vänner, sen ut till willes föräldrars grannars stuga. bara för o ta det lugnt, leka med hunden och titta på en otroligt otroligt fin solnedgång!! bilder kommer nog upp på bilddagboken strax också.

Snart är det tvättid, vilket betyder att jag tillbringar min eftermiddag i tvättstugan, för vi har inte fått tag på bostadsbolaget än så vi kan installera vår egen tvättmaskin.
Nu ska jag kila! pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

va fint det har blivit här :)

Postat av: älskling!

Pssst...vet du om att vi har en hund....

2009-05-07 @ 22:21:56
Postat av: Niina

Ja, man kan ju inbilla sig att gul alltid har varit ens färg när man har förträngt att man stal den gula nallen från sin storasyster... :)Och mamma bara sa att jag skulle låta dig få den!

2009-05-11 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback