Sol!

Igår slappade vi hela dan, gjorde inget speciellt alls. Kvällen bjöd på bio, Änglar och demoner. den var bra. Boken självklart bättre men helt okej! Och popcorn på det. man ska njuta av det lilla:).

Idag har vi varit i rättvik, för jag tror jag vart där när jag varit liten.. har nåt minne därifrån tror jag.. så vi åkte dit för o gå en sväng, äta lunch och sola nere vid vattnet. Vi gick ner i vattnet, men av nån anledning ville inte vår lilla vovve följa med frivilligt.. kan bero på att han badade i början av april o blev avskräckt för vattnet bara var ett par grader.. Men hursomhelst blev det en jättemysig dag där, med mycket sol!!

Hemresan till strängnäs bokad också, ska bli hur kul som helst!
Dessutom har mamma o pappa köpt en husbil!

Nu ska jag o älsklingen hitta på nåt skoj, för o njuta av resten av vår lediga dag. Hejs!

ibland undrar jag vart saker tar vägen som man handlar. Senast var det russinen. gången innan det jordnötssmör.. är hunden så hungrig...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback