Strängnäsmarknaden!

Hem till snäs i fredags eftermiddag, cicci mötte mig på station. vi hade en såndär mysig kväll som man bara kan ha med min ciccisöt! var verkligen jättekul o ses igen.

idag blev det äta lunch med familjen, sen träffa cicci igen på stan, mötte upp ida o sara också. gillar marknaden, det är bara så mysigt! och fint väder fick vi i höst! solen sken hela långa dagen=)

blev dock ingen utgång ikväll, åkte tillbaka till uppsala för det vart lite strul med morgondagen. det är dock löst nu, så jag ska gå med cicci på green day!

nu ska jag kika fotboll med wille, sen ska jag ta en dusch o sen soova!

gonatt påer!

Kommentarer
Postat av: Niina

Bra att det ordnade sig med konserten. Det var kul att vi hann äta lunch tillsammans iaf.

2009-10-10 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback