Silvercola

.. Ja två såna sålde jag till ett gulligt barn idag:).
För övrigt idag så sålde vi en 17 timme istället för den planerade 9an. det var riktigt kul! och resten av dagen bjöd på typ 12or, så det har vart o göra:).

Sen stog jag eftermiddagen i kassan istället för dt2an och här tillbringade jag tiden i princip med att säga "nej du får dra kortet.... remsan åt vänster" för att alla tror att denna moderna värld består av chip bara för att deras kort har det.
Undrar om jag verkligen jobbat min näst sista dag på donken, för evigt?

Sov riktigt dåligt inatt med så det slutade med att jag klev upp åtta och lagade matlåda.
Nu gör handleden ont så jag ska sluta skriva och försöka sova vilket känns omöjligt. Hoppas hostan ger sig snart! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

NEJ INTE FÖR EVIGT! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback